W czwartek 24 kwietnia, uczniowie z grupy wiekowej I-III uczestniczyli w grze szkolnej na trzech poziomach. Klasy I uczestniczyły w grze ,,Jesteśmy razem”, klasy II w grze ,,Ulicami naszej szkoły”, a klasy III w grze ,,Patron mojej szkoły”.
Uczniowie wykonywali zadania, za które otrzymywali punkty w postaci znaczków z logo naszej szkoły. Nad poprawnością ich wykonania czuwali wychowawcy klas i koordynatorzy gry. Dużo emocji wzbudziło zadanie ,, Tak to leciało…” , gdzie uczniowie klas odwiedzali się i śpiewali ,,Piosenkę Piątki”, a w momencie, kiedy muzyka została przerwana musieli bezbłędnie podać brakujące słowa. O dziwo, nikt się nie pomylił. To znak, że jesienny konkurs na ,,Piosenkę Piątki” przyniósł oczekiwane rezultaty.
Uczniowie na poszczególnych swych poziomach wykazali się również dużą wiedzą na temat naszej szkoły i jej patrona. Quiz był zaliczony perfekcyjnie przez wszystkie klasy. Spotkanie z Piątaszkiem, który przygotował dla uczniów zestaw pytań, również okazało się proste. Warto było jednak przypomnieć sobie jego historię, która przydała się przy układaniu rymowanek. Zaskoczeniem jednak dla wielu było, że w naszej szkole istnieją ulice, a ich nazwy często są związane z pomieszczeniami pełniącymi określone funkcje np. ul. Biblioteczna to ta, którą dojdzie się do biblioteki, ul. Smakowa to ta, gdzie jest stołówka, a ul. Zdrowotna to ta, gdzie jest gabinet pielęgniarki. Wszyscy zastanawiali się dlaczego klasy I, mieszczą się na ul. Pomocnej. A Wy jak myślicie? Spacer ulicami szkoły był w efekcie owocny, a jego zakończeniem było wymienienie pięciu następujących po sobie nazw ulic wg wyznaczonego przez wychowawcę szlaku.
Nagrodą za wykonanie wszystkich zadań jest ,,piątkowy dzień z grami planszowymi”. Wszyscy je lubimy, te strategiczne, planszowe i terenowe. Wiemy jak nas rozwijają, uczą współpracy , komunikacji, rozwiązywania konfliktów, a przede wszystkim logicznego myślenia. Dziękujemy za wspólny czas i życzymy miłej zabawy.
Koordynatorzy : M. Nadolska, D. Cybulska, M. Kacperska i B. Sawicka





















