Każdy wie, że nauka języków obcych przynosi korzyści w przyszłości. W naszej szkole uczymy się dwóch języków – angielskiego i niemieckiego. Klasa integracyjna uczyła się dzisiaj stopniowania przymiotników w języku niemieckim.
Najpierw wszyscy przypomnieli sobie znane przymiotniki z klasy czwartej. Na zasadzie przeciwieństw dobierali wyrazy i umieszczali je pod ilustracjami.
Następnie podzielili się na zespoły i rozpoczęli grę, w której szukali odpowiedniego przymiotnika do danej ilustracji. Później razem z nauczycielem Panią Pauliną Wudyką ustalili zasady stopniowania przymiotników w języku niemieckim.
Umieszczali wyrazy w specjalnie przygotowanej tabeli, uzupełniali karty pracy odpowiednią formą przymiotnika. Pod koniec lekcji uczniowie stwierdzili, że stopniowanie przymiotników w języku niemieckim jest bardzo proste. A Wy, co o tym sądzicie?
Ponieważ nauka języków obcych wymaga stałego powtarzania słówek, bez pracy domowej się nie obyło!
[nggallery id=28]